הגר"ד יוסף במכתב לראש הממשלה: "סגור את הכניסה להר הבית ליהודים"

    דוד לזר 1 Comment on הגר"ד יוסף במכתב לראש הממשלה: "סגור את הכניסה להר הבית ליהודים"
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במכתב ששלח היום (ראשון) הגר"ד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה ובנו של מרן הגר"ע יוסף – לראש הממשלה בנימין נתניהו, דורש הרב יוסף מראש הממשלה לסגור לאלתר את הכניסה להר הבית בפני מתפללים יהודים.

    הרב יוסף פנה בדרישה מראש הממשלה "לסגור את הכניסה לכל שטח הר הבית בפני מבקרים יהודים", בפנייה כתב לראש הממשלה: "אל תלך שולל אחר מיעוט קטן תמהוני וקיצוני, שבכל מיני טענות "משיחיות", משתמשים בשם ההלכה לשווא, ויצרם הרע מחפש להם "היתרים" מדומים, ומסתמכים על דעה דחויה שנדחתה בתוקף על ידי כל הפוסקים, והיא נוגדת את דעתם של כל גדולי ישראל לאורך כל הדורות, וגורמים לנזק עצום לעם היושב בציון ומתגרים באומות העולם, ומביאים לידי שנאה כלפינו".

    IMG-20141109-WA0008

    הרב יוסף הוסיף כי "ברצוני להדגיש שלדעתי זאת שותפים גם כל חברי מועצת חכמי התורה וכל מועצת גדולי התורה, ומועצת הרבנות הראשית לישראל, ולפי דרישת הרבנות הראשית לישראל, מיד לאחר מלחמת ששת הימים נתלה שלט גדול מעל הכניסה להר הבית שאסור בהחלט להיכנס לשטח הר הבית".

    "ולכן בודאי שלאור המצב שנוצר, שהכניסה לשטח הר הבית גורמת לשנאת ישראל, עלינו להודיע בפני כל העולם על סגירת שטח הר הבית בפני מבקרים יהודים, וקל וחומר שעלינו לאסור 'תפלת' יהודים בשטח הר הבית, ואם תעשה כן יהיה שכרך כפול מאת ה' יתברך", כתב לראש הממשלה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הגיע הזמן שהרבנים ינהגו כמו הרב דוד ,זו דעת תורה אמיתית ומפליא שלא קמה קול זעקה מכל גדולי התורה בנושא זה.